divendres, 7 de desembre de 2012

Qui no té faena...

Si ja em costava trobar temps per escriure alguna cosa, enguany encara m'he complicat més l'existència i estic fent un Màster per la UNED, concretament: Máster Universitario en métodos y técnicas avanzadas de investigación histórica, artística y geográfica.
La raó principal és que m'he decidit a traure'm el Doctorat, i ara és imprescindible haver fet un Màster abans, en compte dels antics cursets predoctorals. Com que per qüestions del treball m'és impossible anar a classes assistencials, la UNED era l'única opció.
Me l'he planificat per a fer-lo en dos anys, i he fet bé, perquè la veritat és que l'exigència de presentació de treballs és prou elevada, massa per a intentar acabar-lo en un curs. També tinc l'avantatge que el treball d'investigació final ja el tinc prou avançat: vida i obra de l'escultor Ridaura.
Una volta tinga el Màster, ja vorem on faig el Doctorat i si és d'Història o d'Història de l'Art. Aniré informant-vos.

4 comentaris:

Judith ha dit...

Enhorabona per la iniciativa, ja que encara que et donarà faena sempre és bo anar a millor. El doctorat també és per a mi una de les coses que tinc pendents.
De tota manera espere que segueixis escrivint entrades al blog per als teus seguidors incondicionals.
Salutacions.

Viper ha dit...

Si m'ho pense molt no el faig, però és una d'eixes coses de "ara o mai".

I clar que continuaré escrivint, per poc que siga. Gràcies pel teu suport.

Salut!

Osukaru ha dit...

Al final hi haurà que enginollar-se per saludar-lo pel carrer... Maese Doctor... Jajaja!.

PD: Qué tal el còmic de Vlad? Has pogut fer-li una ulladeta?. M'interessa la teua opinió.

Viper ha dit...

Enginollar-se no, home, amb una reverència hi haurà prou, jajajaja!

El còmic molt original, Osu, és un punt de vista completament diferent, i li va molt eixe estil clàssic. A vore quan tinc pas i te'l porte!